SINGAPORE: Malgradu un mercatu di travagliu lentu, u talentu tecnulugicu in l’industria finanziaria hè in una tale dumanda chì parechji candidati ricevenu più offerte di travagliu è sò offerti incrementi salariali, anu dettu l’agenzie di recrutamentu.
Nilay Khandelwal, direttore generale di Michael Page Singapore, hà dettu chì i candidati à a tecnulugia anu almenu duie à trè offerte di travagliu.
«A mobilità di i talenti hè stata una sfida è a dumanda di e cumpagnie esistenti è nove hè alta paragunata à l’offerta. Per assicurà u talentu tecnulugicu, avemu vistu cumpagnie chì offrenu o offre un incremento di salariu superiore à u normale “, hà dettu.
A dumanda hè cresciuta cun COVID-19 è parechji prughjetti di trasfurmazioni tecnulugichi, ma a tecnulugia era dighjà una zona di mancanza di corrispondenza dumanda-offerta prima di a pandemia, aghjunse.
Non solu e banche digitalizanu assai di e so funzioni, u settore fintech si espande dinò rapidamente cù u lanciamentu di banche virtuali, a scala di e piattaforme di e-commerce è l’ascesa di e piattaforme di criptovaluta, hà dettu Faiz Modak, senior manager per tecnulugia è trasformazione in Robert Walters Singapore.
E l’imprese ùn cercanu micca solu sviluppatori o ingegneri, sò sempre più sourcing per e persone cun una cumminazione di cumpetenze. Cù una mancanza di travagliadori chì anu una cunniscenza tecnica è funziunale di l’imprese, e imprese competenu per u listessu talentu è aumentanu i salarii, hà dettu Modak.

VOL 1 – INTRODUZIONE À E BASE DI FOREX
Read Time:1 Minute, 11 Second